Mis niets! Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang de laatste nieuwtjes, inspiratie & veel meer!
Je winkelwagentje is nog leeg! Tijd om te shoppen en het vol te laden met leuke items! 🎉🛍
Je winkelwagentje is nog leeg! Tijd om te shoppen en het vol te laden met leuke items! 🎉🛍
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hippepeer.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang de laatste nieuwtjes, inspiratie & veel meer!
Binnen 1-2 werkdagen verzonden
Geef een persoonlijk tintje aan je cadeau
Mail je vragen naar info@hippepeer.nl